…se dig om i vrede!


I krig dör sanningen först och freden är bara en illusion, kriget pågår alltid.

Den verkligt besuttna procenten, som äger ”demokratin” och hälften av världens tillgångar, ger oss inte mer av sanningen, välfärden m.m. än de anser lämpligt. Det finns en anledning till att media är privatägd och levererar enligt principen: Bröd och skådespel åt folket!

T.o.m. LO och Socialdemokratin är idag lydiga ”soldater” i krigsspelet, de accepterar att de rika blir rikare och de fattiga fattigare…bara de får en liten del av kakan och kan ge sina medlemmar lite mer av smulorna från de rikastes bord.

Jag gör mig inga illusioner om LO:s och Socialdemokratins agenda, de är lika goda ”kålsupare” som dem de kritiserar, även de vackra solidariska ordens talare är ofta genomfalska. Det som sker med t.ex. bonusar och ökande klyftor, sker för att det i grunden accepteras, även av LO och Socialdemokratin.

Det var t.ex. väldigt lämpligt och passande att Olof Palme dog…och varför gick Socialdemokratin så otroligt snabbt mot höger efter mordet? Jag delar helt Leif GW Perssons syn på mordet på Palme, det var medvetet, organiserat och visst fan var poliser, Säpo inblandade!

Jag mötte Palmes hustru på ”tu man hand” några år efter mordet. Jag ville inte göra ett ”jippo” av gåvoöverlämnandet utan vi träffades privat och själva. Ja, inte helt själva, Säpo vakade över henne, hon var vaktad…inte omgivningen. Jag kan garantera att Säpo inte kollade mig speciellt noga innan mötet, det var inte jag som visiterades när jag kom en stund för tidigt till mötet på ”Gamla Torgs Gästis”. Säpokillarna bara log och konstaterade att jag var tidig. Däremot såg och kände jag av Lisbets ord, att hon var bevakad…hon berättade att hon inte ens fick gå på toaletten själv, dörren skulle vara på glänt. Den var på glänt även när vi satt ”själva” och talade med varandra. Tro mig eller ej, det var en plågad kvinna jag mötte som behandlades av Säpo exakt så som psykvården behandlar en självmordsbenägen patient. Det var henne de bevakade, hon vet för mycket…och varför ledde Hans Holmér (Basebolligans ledare) utredningen så in i helvete åt fel håll? (Jodå, även poliser är människor och ibland totalt kriminella! Tror du någonting annat är du mer än dum!)

Givetvis var det ett högst medvetet fel av polisledningen. Ingen är så totalt inkompetent omedvetet…det vi såg och ser, var en välregisserad teater!

 

 

 

Detta inlägg publicerades i Allmänt om politik., Uncategorized. Bokmärk permalänken.

7 kommentarer till …se dig om i vrede!

  1. HEMIMAMMA skriver:

    Vi är helt överens och jag är tacksam att du delar med dig denna information. Jag länkar detta till mitt eget inlägg om Palme.

    Hemikram

  2. Pingback: HEMIMAMMAS KAMP – Ja, då var det den dagen igen…. =0( « HEMIMAMMA – Brinner för en grön värld med ett rött hjärta och lever livet i närhet med döden!

  3. arrami54 skriver:

    …varsågod! 😉 Kram.

  4. Svante Svensson skriver:

    Polisen har nyligen utökats med 3000 nya poliser, och nu läser jag att de vill bli befriade från de enda uppgifter de har kompetens för.
    Svante

  5. arrami54 skriver:

    🙂
    Jo, men jag håller med polischefen, den typen av uppgifter klarar andra minst lika bra och polisen skall syssla med att försöka klara upp brott.
    http://www.dn.se/nyheter/sverige/leif-gw-persson-hundratals-polistjanster-kan-frigoras

  6. kickie skriver:

    Tänk att det gått 26 år sen, men minnet lever kvar. Minns att mamma ringde tidigt på morgonen o berättade vad som hänt. Stadsministern mördad på öppen gata, gick utan livvakter, vilket då kan man tycka tydde på att vi levde i ett öppet o vänligt samhälle. Men inte i det här fallet. Tror inte det var Ch. Pettersson. Mamma trodde att om sanningen skulle komma fram skulle det kunna innebära en fara. Dem gick ut med 50 miljoner i belöning, för den summan borde dem fått fast en el fler tjallare. Tror som du skriver här, det ligger på en högt uppsatt nivå.

    Ha de bra o goa kramizar!

  7. arrami54 skriver:

    …tror som din mor och jag minns exakt vad jag gjorde när radion kom med nyheten.
    Kram.

Kommentarer är stängda.