”Idiotin är en arbetsbörda”.

”Sverigedemokraternas pressekreterare Henrik Vinge har tröttnat på att städa upp efter partikamraterna”, läser jag i SvD. Jag kan förstå honom men väljer man att arbeta för ett främlingsfientligt och i grunden rasistiskt parti med en ytlig och falsk ”nolltolerans” så får man förvänta sig en flodvåg av idioti. …och ”idioterna” är inte svåra att hitta, partiet drar sig till dem likt en kraftfull magnet drar till sig småspik.

”Kan ingen ställa sig på Öresundsbron med en kulspruta!” Så skrev en SD-politiker i Skåne på Facebook nyligen och i lilla Ljungby gråter den falskt ”demokratiska” och i grunden rasistiska SD-politikerpöbeln över att någon sände dem en bild på Alan Kurdi med orden: Känner du dig nöjd nu? Döda barn kan ju inte ta sig till Sverige.”

Tilltaget är enligt mig en onödig och lite barnslig provokation, men jag finner det inte konstigt att folk tror att SD:s pöbel njuter av Alans död, det tror nämligen jag också att de gör…eller snarare, jag vet att de i princip njuter och ler över ”en sparad slant”.

De är så låga de som är mest aktiva inom SD.

17296_CN5VtdsUsAAr02T_1_460x230

Dagligen drunknar barn i medelhavet, de drunknar därför att vi inte vill hjälpa. De drunknar bara för att EU och världen styrs av inaktiva dårar som inget vill göra för att stoppa krig och terror, för att medmänsklighet är för ”dyrt”.

abba826480f6934db048a577be9755f6

vacce-sepia1b mellan

Det här inlägget postades i Min syn på SD! och har märkts med etiketterna , , , , , . Bokmärk permalänken.