”Bränn dem!”

Människor som flyr krigets vidrigheter, som till exempel flyr från de galna religiösa fundamentalisterna i IS möter tyvärr samma små vidriga själar här i Sverige. Anlagda bränder och försök till bränder är tydligen inget ovanligt, vi läser om det tämligen ofta, i går i Arboga, idag i Värnamo, i morgon…?

Vi har läst om den terror asylboendet i Arboga utsatts för och det är minst sagt ”fegt och vedervärdigt”. De små hatande ynkliga män som ligger bakom är med säkerhet så fega att om vi sände dem att slåss mot IS så skulle de omedelbart ”kissa på sig” och drabbas av allehanda svåra stressymtom och många skulle säkert vandra över till IS inför utsikterna att få våldta, handla med slavar och mörda.

De ”Avpixlade”små hatarna är det vidrigaste den svenska folksjälen avlat fram och de bör bemötas så som vi skulle bemöta IS fega små mördare. Vidrigast är de små SD-män som ligger bakom hatsajter som Avpixlat. De uppviglar medvetet till brott.

Den svenska polisen är därtill medvetet tafatta inför alla hatbrott. Orsaken är känd: ” – Men du förstår, när vi betalt löner och övertid så har vi inga medel för att bekämpa lågprioriterade brott…” ursäktar sig herr/fru hög konstapel med.

Den ”svenska folksjälen” är feg som inte tydligare står upp mot hatet. Jag förstår mycket väl varför Sverige en gång var världsledande i rasbiologisk idioti…

palestine-holocaust-children-burned

vacce-sepia1b mellan

Det här inlägget postades i Min syn på SD! och har märkts med etiketterna , , , , , , , , , . Bokmärk permalänken.

10 kommentarer till ”Bränn dem!”

  1. Anonym skriver:

    Hej Thomas. Jag är rätt trött på SD:s svans just nu( har alltid varit, men nu är det värre). så jag undrar om du är på Facebook, skulle gärna se dig där. Om inte så undrar jag om jag får citera/länka till din blogg. Själv har jag slutat blogga, men återkommer. Behöver support och argument. I synnerhet på denna facebooksida:
    https://www.facebook.com/groups/755667051173533/

  2. arrami54 skriver:

    Hej Tor-Erik! Givetvis får du både citera och länka till min blogg. Jag förstår att du är innerligt trött på SD:s infantila svans, vi är två! Jag har själv ingen facebooksida så jag kommer inte in via din länk!

  3. Anonym skriver:

    Tack.

  4. arrami54 skriver:

    …inget du behöver tacka för! Men tack! 😉

  5. Trerk skriver:

    Ser nu att jag står som anonym. Hmm, jag behöver ju inte skämmas för att jag inte gillar SD. Få se om det funkar med namn nu 🙂

  6. arrami54 skriver:

    Du behöver verkligen inte skämmas! Stå stolt!

  7. Trerk skriver:

    Tog inte längre tid än så här,så blev jag utslängd ur gruppen. Det var efter jag gjorde anmälan om en rasistisk kommentar.

  8. arrami54 skriver:

    Jo, somliga tål inte yttrandefrihet och åsiktsfrihet när andra använder sig av rättigheterna och blev du utslängd för att du anmälde en rasistisk kommentar så bevisar det bara att gruppen gillar rasism. De ”totalitära vita ariska rövhålen” vill ju gärna tysta all opposition. De som först och främst jagades i Nazityskland var vänstern, ofta i form av socialdemokrater (men det vet du).

  9. Trerk skriver:

    Det gav ju mig en bra orsak att börja blogga igen. Kommentaren finns på min blogg, och jag kommer att konfrontera den som skrev som admin. Det går att ”tagga” honom, och då får han meddelanden att jag nämnt hans namn. Så då får vi ta det den vägen.

  10. arrami54 skriver:

    Jo, ”unkna” fick han till rätt denna vidrigt unkna lilla själ!

Kommentarsfältet är stängt.