Rasistdrevet går i Älmhult.

Den rasistiska pöbeln och Sverigedemokraterna jublar, de har hittat ett falskt och ytligt bra argument för att få jaga bort de främmande och fattiga tiggarna. De begår det oerhörda brottet att campa illegalt och politikerna i Älmhults kommun viker sig för drevet. De leker att de står så långt till vänster på normalfördelningskurvan att de inte förstår att den nyvunna vurmen för lagen är falsk.

Brottet har en dignitet som motsvarar en felparkering och bara den som är dum på riktigt tror att drevet värnar lagen. Älmhults kommun vill flytta tiggarna till en undanskymd plats där de tidigare drabbats av stenkastning med mera och bara den verkligt äktnaive inser inte att syftet är att man hoppas de skräms bort från kommunen.

Josef Mengele (der Todesengel) ler i sin himmel och säger: ”- Jag gratulerar mina systrar och bröder i Älmhult som återigen lyfter min själ och jagar bort de undermåliga! Fattiga tiggare och utlänningar av romsk härkomst drivs bort av mina älskade små homo homini lupus och jag ler nöjt, äntligen vinner min själ ny näring”.

Jag vänder mig med total avsmak mot Älmhults kommun som viker sig för det oetiska rasistiska drevet. Sverige har blivit fullständigt vidrigt och ur en medmänsklig synpunkt vidrigt kallt. De små hatarna som signaturerna ”Kollen, Gleipner, Nils, Helenleo, vivve” med flera små vidriga själar, har lyckats dra igång ett drev bakom en falsk rättspatos i syfte att jaga bort fattiga medmänniskor som ingen annan chans har till överlevnad än att försöka tigga några slantar ur välmående svenskars hand.

Likhet inför lagen är en viktig princip, men gäller den verkligen till vardags i Sverige? Visst är campingen illegal, men den blir lätt legal om kommunen ger ett tillfälligt tillstånd på egen mark, ställer dit en bajamaja och soptunnor. Men problemlösning är inte politikers uppdrag, de skall se till att det omöjliga i detta fall, förblir omöjligt. De skall pladdra på möten och i evigheter debattera och sen tjafsa lite mera…

…och nu gäller saken tiggare, oftast är de romer och då blir problemlösningsförmågan per automatik ställd på ”off”.

Det här med likheten inför lagen kan verkligen diskuteras, personligen har jag tämligen nyligen sett hur både polis och kommun tystat ner ett grovt sekretessbrott, personen var ju svensk, kristen och hade ett bra ”socialt kontaktnät”.

…visst är Sverige fantastiskt!

Det politiska spelet är högst medvetet, de som redan har det riktigt gott vill ha det ”gottigare”, lägga på mer sidfläsk, ytterligare guldkant, men bara till de redan rika…de små får slåss inbördes om smulorna. Och de härskande vet att frustrationen innebär att de där ”nere” börjar slåss inbördes, de ser inte och tillåts inte se orsakssammanhangen. Ledande rasister och cyniska kapitalister har alltid gått hand i hand och trivs väl med varann!

Fördumningspandemin ökar i styrka… historien går i repris och Sverige liknar mer och mer Tyskland under 1930-talet.

Visst är Sverige fantastiskt och svenskarna små underbara djur som intensivt hävdar sitt revir mot de riktigt stora hoten…

…jag tror inte fakta biter på den skvallerälskande pöbeln, men låt oss pröva. Läs detta!

Troligtvis når jag inte dem som verkligen skulle behöva läsa, de vill inte se dem de hatar som varande vanliga medmänniskor vars enda brott är att de är fattiga!

3239356_2048_1152

vacce-sepia1b mellan

Det här inlägget postades i Min syn på SD! och har märkts med etiketterna , , , , , , . Bokmärk permalänken.