Fröken Jekyll eller fröken Hyde?

 

Dubbla personligheter i samma igelkott, eller är de två?

Handlar det om någon form av pms?

Har jag sagt något olämpligt? …eller tycker damen att jag varierar maten dåligt?

Jag vet inte, men den ena igelkotten är hur fredlig som helst…,

100_7252100_7255

…den andra fräser tydligt, spottar, hotar och högg kraftigt tag i kameran i går kväll.

Har fröken kanske gått med i SD?

Tuff är hon i alla fall, jag menar…jag är ju några våningar högre! Troligtvis skulle undertecknad inte attackera sju missnöjt dreglande Sverigedemokrater, men jag garanterar att den sura fröken ”Hyde” skulle!

100_7283

Nåväl, jag får närma mig försiktigt. Oavsett så har ”kotten” rätt, jag skall inte vara så närgången, men jag måste ända vara i närheten så att inte kråkfåglarna stjäl maten. Dessutom kan jag inte låta bli att studera taggbollarna och några minnesbilder kan man väl få ta?

100_7260

Ta det varligt där ute.

 

100_7263

vacce-sepia1b mellan

Det här inlägget postades i Natur och miljö. och har märkts med etiketterna , , , . Bokmärk permalänken.

En kommentar till Fröken Jekyll eller fröken Hyde?

  1. Ping: …ikväll var de fyra! | Varghjärta

Kommentarsfältet är stängt.