Kärlek på fyra ben.

 

Jag ser dig

Jag hör dig

Jag älskar dig

Jag kommer alltid att skydda dig

 

Jag vakade hos er när du föddes, jag och Anna masserade igång dig med en frottéhandduk. Du kom död men gav så mycket till mitt liv. Minns glädjen när du pep till för första gången, dina första andetag. Jag sov hos er på köksgolvet de första veckorna. En hundvalp i varje armhåla och resten runt om och på mig. Minns er ystra syskonlek, hur ni upptäckte världen, för att sedan skingras …men du blev kvar och vi har växt ihop med vänskapens urkraft.

Tack för att du är här Zahara.

 

I see you

I hear you

I love you

I will always protect you

 

zahara cc

zahara nn

 

vacce-sepia1b mellan b

 

Det här inlägget postades i Natur och miljö. och har märkts med etiketterna , , , , . Bokmärk permalänken.

4 kommentarer till Kärlek på fyra ben.

  1. Kicki skriver:

  2. arrami54 skriver:

    …exakt! Hund och husse = äkta kärlek! 🙂

  3. Kicki skriver:

    Ömsesidig respekt skapar starka band.

Kommentarsfältet är stängt.