…det är vår!

 

Det sprider sig en skön känsla i min själ, en form av ”mirth”, en glädje svår att klä i ord. De kommer nu, våra vänner…de kommer på nytt…

Jag har släppt värkmedicinen ett par dagar och sitter och njuter av en god ”islay” , bara är…

Man blir ibland innerligt trött på världen ”därute”…även om hoppet glimmar lite här och där.

http://www.avaaz.org/en/stop_lion_slaughter_for_sex_aides_rb_en_to_nm/?bNtZWgb&v=36447

Jag är inte så aktiv på bloggen just nu, så lär det vara ett tag…våren har sina pysslor/sysslor och de roar mig enormt. Vi läses!

 

Lynx in snow v

 

 

Det här inlägget postades i Min konst! och har märkts med etiketterna , , , , , , . Bokmärk permalänken.

8 kommentarer till …det är vår!

  1. WolfEye skriver:

    Hej Thomas min vän , jag ser dig ej på min vänner lista på Facebook längre , vart har du tagit vägen min vän?

  2. arrami54 skriver:

    Hej. Jag har raderat/avslutat mitt Facebook-konto. Detta p.g.a. tidsbrist, sjukdom och en konflikt med Försäkringskassan som kan liknas vid ett direkt ”krig”.

  3. pybusa skriver:

    Nu kan vi bli seriösa igen:-) Radera alla bilder på eventuella favorityllesockor med hålet vänt uppåt. HAHAHA!

  4. arrami54 skriver:

    …exakt! Facebook är en ”gilla” tryckande tidstjuv som mest bedövar…och då talar vi inte om ”favorityllesockans” dofter! 😉

  5. pybusa skriver:

    Soma….soma…..soma…..somna…..somna……..

  6. arrami54 skriver:

    …du får inte köra hypnos på mig…jag somn…..zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz…………………

  7. WolfEye skriver:

    Trodde du blivit hotad eller något? , eftersom du bara sådär gjorde dig otillgänglig , och ej skrev ett ord , FB har sina nackdelar , men det har också sina fördelar , skaffa, vänner , knyta kontakter , och få fram ditt budskap , som är viktigt för mig eftersom jag jobbar för vargens rätt , och eftersom jag ej är något vidare på skapande av hemsidor är således FB perfekt .

  8. arrami54 skriver:

    …sant, men jag berättade varför jag lade ner facebook och lät det stå uppe några timmar innan jag raderade kontot. Det som hänt är lite väl privat och omöjligt att berätta fullt ut utan att avslöja allt om mina sjukdomar m.m.. Hotad kan man säga att jag är, min hälsa är hotad av F-kassans idiotbyråkrater.
    Vad det gäller det sociala, vargengagemanget m.m. kan jag bedriva det t.o.m. bättre facebook förutan. FB är inte perfekt, FB vill ge dig den bilden…
    Jag måste sovra för att hinna med, för att värna min glöd och min hälsa…mer är det inte.

    Må bättre än bra, vi höres! 😉

Kommentarsfältet är stängt.