…hennes namn var ”Nova”

 

Min stora passion är att måla, skriver gör jag också för att jag ”måste”(andra skriver lika bra, eller bättre!)…men trivs bäst gör jag med pensel och penna.

Visar tre vackra ”djur”, lite olika teknik, två är rena oljemålningar, en är mest gjord med en svart kulspetspenna. Kul att blanda (mångkultur vinner alltid!) och kulspetspenna är extra kul…det går liksom inte att ”sudda”!

 

…hennes namn var ”Nova”:

Nova

 

…hon kallades ”Loppan”:

4

 

…och denna skönhet kallade sig själv ”Berguven”. Inte fel, det är en klok kvinna:

ArvenLISA FÄRDIG liten( i den färdiga målningen på ”uven” är bakgrunden grön, fotot är ”kass” men ni ser!) 😉

 

 

Det här inlägget postades i Min konst!, Uncategorized och har märkts med etiketterna , , , , , . Bokmärk permalänken.