En bildhälsning!

 

God Jul vargen jag 2

 

Det här inlägget postades i Min konst! och har märkts med etiketterna . Bokmärk permalänken.

6 kommentarer till En bildhälsning!

  1. Iréne skriver:

    Tack för hälsningen och den fantastiska bilden av ett vackert djur! Jag önskar att världen hade fler som du 🙂 God Jul!

  2. arrami54 skriver:

    Detsamma!
    Jag tackar för bildkomplimangen, ser att många hämtar den…och det är okej.

    God Jul och ett riktigt Gott Nytt År önskar jag dig.

  3. Iréne skriver:

    …förstår att folk gillar bilden ( jag har dock inte hämtat den), tycker den är fantastisk! En idé är kanske göra den till ex vykort, fast det kanske du redan gjort?
    Hoppas du har en skön Jul och jag önskar dig ett Nytt snällt och bra År!

  4. arrami54 skriver:

    …nä, inte vykort, däremot en variant, ett lite bättre lito som säljs till förmån för Rovdjursföreningen. 😉

    Detsamma och ett ”snällt” år behöver jag.

  5. Iréne skriver:

    🙂

Kommentarsfältet är stängt.