…det ynkliga SD-Sverige!

 

Kylan, den bristande medmänskligheten, obefintliga empatin och ”fördumningspandemin” börjar bli extrem här i Sverige. Ett bevis är den växande rasismen och främlingsfientligheten. SD-svensken tycks ha tagit värvning i den avpixlade och de patetiskt ängsligas okunniga narcissistiska arme av hat och gnäller mest: ” – Tänk om jag inte kan köpa den senaste prylen och få ett nytt designat kök till Jul ? ”, ”– Tänk om de stjäl våra jobb och skattepengar?”… under det att de sparkar nedåt och främst då på utomeuropeiska invandrare/flyktingar.

Hade ondskans symbol Djävulen ”levt” idag och inte dött av tristess eftersom han inte kunde mäta sig med mänsklig djävlighet, skulle han med säkerhet burit en exklusiv designad T-shirt med texten: ” Trygghet & Tradition” (hänvisar till SD:s propaganda)..

Jag kan garantera att de som misshandlade pappan och barnet DN, SvD, Aftonbladet med flera skriver om tillhör väpnarna i SD:s avpixlade arme eller liknande gruppering:

Vid 19-tiden i går blev en pappa och hans 1,5-årige son överfallna av en grupp personer på en bro över Hyllievångsvägen i Malmö.

Pappan och sonen är färgade så vi anser att det rör sig om ett hatbrott, säger Thomas Bull, chef för polisens hatbrottsgrupp till Skånska dagbladet.

Det började med att en okänd man sparkade bort den lille pojkens leksak. Han kastade även barnet till marken och hotade döda honom. Sedan kom ett tiotal personer springande. De misshandlade pappan grovt.

Lilla pojken såg på

De slog och sparkade pappan på kroppen och i huvudet. När han föll ner på marken lyfte de upp honom och försökte kasta ner honom från bron. Det är cirka fem meter ner till gatan nedanför, berättar Thomas Bull för Sydsvenskan.

När pappan höll fast sig i räcket fortsatte de slå på hans händer för att han skulle ramla ner på den trafikerade vägen nedanför. Först när de hörde polissirener flydde förövarna. Allt medan den lilla pojken tittade på.

 

Sverige börjar bli en ynklig rasistisk liten nation och hatbrottet bör bli droppen…det är hög tid att kasta ut SD-skammen ur Sveriges riksdag! Fy fan för dylikt folk och nu börjar jag bli ”fly förbannad!”

 

SD och liknande hatgrupper ÄR en skam för vår nation.

de brinner för sitt hat

 

 

Det här inlägget postades i Min syn på SD! och har märkts med etiketterna , , , . Bokmärk permalänken.

22 kommentarer till …det ynkliga SD-Sverige!

  1. Mattias J skriver:

    bördig från Västafrika. Gräsligt, absolut, men även om jag inte är direkt förtjust i SD så tror jag att du själv sällar dig till hatets kolportörer om du skyller på Jimmie & Co i just det här fallet. Litet som de som reflexmässigt skyllde på muslimer innan det visade sig att det var en ensam norrman som löpte amok för två år sedan. Ganska onödigt faktiskt.

  2. Mattias J skriver:

    Det var ett gäng personer med kurdisk bakgrund som misshandlade en man…
    Detta föll bort från förra inlägget, ursäkta mix-upen.

  3. Klas skriver:

    Men, det var ju invadrarungdomar som slog pappan? Det säger iallafall vittnena. Hemskt ändå såklart.
    /Klas

  4. arrami54 skriver:

    Den som ”predikar” hatet är lika skyldig som den som utför hatets handling…ser du inte rasismens ideologiska koppling till grupper som Sverigedemokraterna, Svenskarnas Parti m.fl. saknar du en del, logik m.m. Du tror inte det finns rasister inom SD (m.fl. grupperingar) som har invandrarbakgrund?
    http://www.svd.se/opinion/brannpunkt/rasismen-vi-sallan-pratar-om_8503088.svd

    ”Jimmie & Co” är på inget vis oskyldiga eftersom de är det rasistiska hatets och främlingsfientlighetens främsta ”språkrör” i Sverige!

  5. arrami54 skriver:

    Den som ”predikar” hatet är lika skyldig som den som utför hatets handling…ser du inte rasismens ideologiska koppling till grupper som Sverigedemokraterna, Svenskarnas Parti m.fl. saknar du en del, logik m.m. Du tror inte det finns rasister inom SD (m.fl. grupperingar) som har invandrarbakgrund?
    http://www.svd.se/opinion/brannpunkt/rasismen-vi-sallan-pratar-om_8503088.svd

    ”Jimmie & Co” är på inget vis oskyldiga eftersom de är det rasistiska hatets och främlingsfientlighetens främsta ”språkrör” i Sverige!

  6. arrami54 skriver:

    Den som ”predikar” hatet är lika skyldig som den som utför hatets handling…ser du inte rasismens ideologiska koppling till grupper som Sverigedemokraterna, Svenskarnas Parti m.fl. saknar du en del, logik m.m. Du tror inte det finns rasister inom SD (m.fl. grupperingar) som har invandrarbakgrund?
    http://www.svd.se/opinion/brannpunkt/rasismen-vi-sallan-pratar-om_8503088.svd

    ”Jimmie & Co” är på inget vis oskyldiga eftersom de är det rasistiska hatets och främlingsfientlighetens främsta ”språkrör” i Sverige!

  7. Linda skriver:

    Jag läste dessa nyheter precis innan jag gick in här. Tror jag fällt tårar i en halvtimme efter läsningen. Mycket sätter igång tårkanalerna nuförtiden. Började genast tänka på mina barn när jag läste om hans son som inte heller skonats från överfallet. Tyvärr har sd lyckats värva många invandrare. Vet inte hurvida kopplingen var till dem men just kurder, syrianer, iranier och en del irakier har förmågan att falla för en del av sd:s propaganda. Är själv gift med en syrian och vet hur tankegångarna går där. För mig är döden inte ett värdigt straff åt dessa människor. Kanske är jag lika brutal som kan önska en annan människa döden men har man överfallit och skadat en 1,5 åring så har man i mina ögon sumpat sin rätt till att leva. För den typen av ondska går inte att bota. Vissa gärningar tyder på en sådan stark sjukdom och en sådan djup ondska att ingen terapi eller straff i världen skulle kunna hjälpa eller rädda dessa människor. Känner mig så hjälplös ibland. Man vill göra så mycket men vart börjar man?

  8. arrami54 skriver:

    …jo, tyvärr har hatet lyckats värva individer oavsett ålder, tro, ursprung, bildning med mera…och ingen kan hävda att inte hatets små ”predikanter” är skyldiga. Jag vet inte var vi börjar…kanske genom lite civil kurage och att alla försöker stå upp mot hatets rasistiska grupperingar?
    Döden är inget straff, det är bara livets slut och att likna vid en evig omedveten sömn…ett straff bör vara exkludering ur samhället och några års inlåsning…att ställas utanför ”friheten” är ett bra straff.
    Jag förstår din sorg och vrede, de som ger sig på små barn är redan själsligt döda och antagligen omöjliga att ”bota”.

  9. Grisbrottaren skriver:

    Du skriver:
    – ”Jag kan garantera att de som misshandlade pappan och barnet … tillhör väpnarna i SD:s avpixlade arme eller liknande gruppering”.

    På vilka grunder kan du garantera det? Var du närvarande så att du kunde se etniciteten på dem som utförde misshandel av bl a hat mot svarta? Såg du några ansikten du kunde identifiera som kända SD:are eller skribenter på Avpixlat?

    I Kroksbäck, Hyllie, Malmö bor sedan rätt länge knappt några etniska svenskar alls och det skulle vara förenat med livsfara för svenska ”rasister” (eller kanske bara svenskar) att visa sig på platsen i grupp om 10-talet personer.

    Brottsoffret har själv uppgett i en intervju att det var personer tillhörande en och samma ”släkt” som misshandlade honom, och pekat på att de var av annan etnisk härkomst än svensk, vilket verkar rimligt i just Kroksbäck.

    Blir du nu medveten om dina fördomar när du pekar ut fel etnisk grupp som förövare av den grova rasistiska misshandeln? Skäms du över ditt felaktiga utpekande? Förstår du nu att det är just ökningen av den här typen av rasism mellan olika invandrargrupper som den Sverigevänliga rörelsen försöker förhindra? För hur kan SD ha piskat upp hat mellan å ena sidan kurder eller araber och å den andra sidan svarta afrikaner?

  10. arrami54 skriver:

    Den som ”predikar” hatet är lika skyldig som den som utför hatets handling…ser du inte rasismens ideologiska koppling till grupper som Sverigedemokraterna, Svenskarnas Parti m.fl. saknar du en del, logik m.m. Du tror inte det finns rasister inom SD (m.fl. grupperingar) som har invandrarbakgrund?
    http://www.svd.se/opinion/brannpunkt/rasismen-vi-sallan-pratar-om_8503088.svd

    ”Jimmie & Co” är på inget vis oskyldiga eftersom de är det rasistiska hatets och främlingsfientlighetens främsta ”språkrör” i Sverige!

    Rasismen finns i alla kulturer och är inget SD uppfunnit (trodde du det?), dessutom finns det gott om invandrare i SD:s led. På vilka grunder hänvisar du till att förövarna var ”turister”, du har läst Avpixlat?
    Jag har inte sett eller läst/hört någon evidens om vilket ursprung förövarna hade och ingen med förnuftig källkritisk förmåga sitter på det svar du levererar idag.

    Sverigedemokraterna ÄR Sveriges främsta ”predikanter” för rasistiskt/främlingsfientligt hat i dag (det finns iochförsig andra mindre grupper fyllda av samma rasistiska hat) och därför medskyldiga.

    Du kallar dig ” Grisbrottaren”, antar orsaken ligger i att du saknar något?:
    https://varghjarta.wordpress.com/2013/02/09/nathatande-sverigedemokrater-far-for-lite-fitta/

  11. etnisksvensk skriver:

    Ledsen, men detta var ett ”importerat gäng” från mellersta östern vilka Du har en förkärlek till!
    Jag har arbetat och varit bosatt i mellersta östern och dessa ”figurer” har ett stort inneboende hat mot just afrikaner!
    Är Du möjligtvis en sådan här ”vänsterputte” eller möjligtvis en ”jihadnisse” med Din korkade ”hatsite”?

  12. arrami54 skriver:

    Rasismen finns i alla kulturer och är inget SD uppfunnit (trodde du det?), dessutom finns det gott om invandrare i SD:s led.
    http://www.svd.se/opinion/brannpunkt/rasismen-vi-sallan-pratar-om_8503088.svd

    På vilka grunder hänvisar du till att förövarna var ett ”importerat gäng”, du har läst Avpixlat?
    Jag har inte sett eller läst/hört någon evidens om vilket ursprung förövarna hade och ingen med förnuftig källkritisk förmåga litar på hatsajten Avpixlat.
    Du använder ordet ”Ledsen” men uppvisar överhuvudtaget ingen empati för offren, speciellt inte för det lilla barnet…du bara sprider dit hat/förakt över folket i MENA-länderna. Så typiskt för en liten rasist, eller hur Thomas. Vi har samma förnamn och även jag är ursvensk…och vet du vad, jag skäms över att tvingas kalla dig ”nationsbroder”.
    Mitt hjärta ligger lätt till vänster, men du tycks helt sakna ditt…?
    Den som ”predikar” hatet är lika skyldig som den som utför hatets handling…ser du inte rasismens ideologiska koppling till grupper som Sverigedemokraterna, Svenskarnas Parti m.fl. saknar du en del, logik m.m. Du tror inte det finns rasister inom SD (m.fl. grupperingar) som har invandrarbakgrund?
    ”Jimmie & Co” är på inget vis oskyldiga eftersom de är det rasistiska hatets och främlingsfientlighetens främsta ”språkrör” i Sverige! Jimmie & Co har verkligen lyckats lyfta på avloppslocket så rasismen flödar rejält över vår nation idag och du flyter uppenbarligen väldigt lätt med avloppet?

    Sverigedemokraterna ÄR Sveriges främsta ”predikanter” för rasistiskt/främlingsfientligt hat i dag och är därför medskyldiga till alla hatbrott.

  13. Gaikokujin skriver:

    I slutet av klippet här: http://www.expressen.se/tv/kvp/pappan-jag-hangde-pa-utsidan-av-broracket-och-de-slog-pa-mina-hander/
    svarar den misshandlade mannen på journalisternas frågor att ”det är samma familj” och han verkar vara bekanta med dem från området.
    Det är dessutom ett område med förhållandevis få svenskar, så om ett tiotal personer ger sig på honom och hans son, och ett antal av dessa personer ansluter sig, så är det extraordinärt om det är etniska svenskar.

    Det föreföll alltså inte vara någon nazistmobb utan vanliga personer, som alla dessutom föreföll vara släkt enligt mannen.

    Kan du föreställa dig vanliga svenskar som plötsligt ger sig på en vuxen med barn? I sådana fall har något hänt med svensken.
    Vi är vanligtvis fega när det gäller konfliktsituationer och flyr hellre fältet (som t.ex. de svenskar som flyttar från bostadsområden som får för hög andel invandare)

    Om polisen ska söka efter en storfamilj svenskar i ett bostadsområde där svenskar är i minoritet så borde de vara klara innan frukost…

  14. Gaikokujin skriver:

    Att klumpa ihop SD med Svenskarnas parti är som att klumpa ihop Vänsterpartiet med Revolutionära fronten.
    Det är inte så smart att göra det och låta sina affektfyllda utfall agera ”bevis”.

  15. arrami54 skriver:

    …rasismen är densamma i dessa grupperingar, det är bara små grå nyanser mellan SD och Svenskarnas parti.

  16. arrami54 skriver:

    …löjligt, du hävdar att svenskar inte begår hatbrott?

  17. linda skriver:

    Väldigt löjligt! Fruktansvärt löjligt i mina ögon.Visst är svenskar konflikträdda och fega. Gud hjälpe mig om något skulle hända mig eller mina barn i Sverige på en öppen gata med massor av folk.. Men när det finns möjligheter att begå habrott och när man inte behöver riskera några konsekvenser så kan jag garantera att svenskarna sitter på första parkett likaväl som någon annan folkgrupp. Har blivit attackerad av brevbäraren när jag var sju år gammal och satt och lekte i en snöhög utanför mitt hus. Han var så arg och skrek på mig och min 3-åriga bror att vi tar svenskarnas jobb, mamma (svensk) jagade honom tre kvarter och fick honom sparkad men bröt ihop totalt av attacken mot hennes adopterade barn som hon trodde skulle accepteras som svenskar, har blivit misshandlat i en FULLSATT buss av fem svenskar och inte en jävel reste sig upp för att hjälpa till eller ens efter att larma polisen. Blev nyligen attackerad av en man i mitt område när jag stod med min fyra-åriga dotter, höggravid och väntade på mina vänner. Har växt upp i ett helsvenskt område och sett invandrare som fått sina kiosker nedbrända, flyktingsläger som blivit vandaliserade och ett x-antal överfall på mig och mina vänner, har jobbat på ett ställe där invandrarna blev nersända till ett annan lokal för att äta för att ägaren tyckte dom luktade eftersom att dom jobbade i diskrummet. Jag skulle kunna skriva en novell om allt skit och allt hat jag har sett svenskar utföra så kom fan inte med den urtvättade skönmålade bilden om svensken för den tror jag varken svenskar själva eller invandrare står bakom. Är så trött på att gå in och läsa om hur oskyldiga och civiliserade svenskar är. Så trött så jag vill bränna ner datorn. Det är ett hån mot allt som invandrare blivit utsatta för i Sverige när man sätter skygglapparna på och påstår att svensken aldrig utför hatbrott eller diskriminerar. Det är ett hån mot allt jag och allt många andra med utländsk bakkgrund har passerat. Jag är själv gift men en man som kommer från en av dom mest rasistiska invandrargrupperna som finns. Men jag vet om det för det är så pass ärligt och öppet att det går inte ens att förneka om man vill, och jag hatar det lika mycket som rasismen som jag möter från svenskar. Svenskar är varken mer eller mindre rasistiska än någon annan folkgrupp. Men dom är så jävla mycket bättre på att förneka det. Det spelar ingen roll hur många fina psykologiska termer man sätter på det eller hur fint man än bäddar in det. Rasism är rasism. Punkt!

  18. arrami54 skriver:

    …exakt, rasism är rasism oavsett vem som driver fram den…och inte är svensken bättre än andra. Nu skall du inte ta ”Gaikokujin” seriöst, han är en känd SD-förespråkare och har försvarat dem och deras rasism här förr.

  19. linda skriver:

    Kunde gissa det. Är lite hmmm…känslomässigt instabill just nu så det är inte mycket mina öron tål 🙂
    Varav mitt livslånga inlägg. Rasism är ett känsligt ämne förr mig. Tyvärr en ämne som sitter alltför djupt inrotad i både sinne och hjärta. Det finns ingenting som får mig att expoldera så hårt som detta ämne. Speciellt när det ska försvaras och inte motarbetas. Har haft flera debatter under mitt eget tak som nästan gått till skiljsmässa. Alla människors lika värde och lika rätt till bra behandling är inte bara en del av mina åsikter utan en del av mig. Och är det någon som försöker förgifta mig mmed rasistiska tankar så skär jag av dom från mitt liv lika snabbt som att jag skulle operera bort en tumör. Oavsett om dom är familj, vänner eller ytligt bekanta. Ursäkta explosionen på din hemsida. Behövde få ur mig dagens aggression 😉

  20. arrami54 skriver:

    Det är jag som skall be om ursäkt, jag skulle betonat att jag gillade din kommentar högt och applåderade den. Den typ av ”explosioner” du uttryckte är exakt den typ av kommentarer jag vill se här. Din reaktion var sund och du står för exakt den typ av etik/moralisk resning jag vill se spridas i det svenska samhället.
    Din kommentar imponerade bara och var ett uttryck för den tänkande och empatiska människans reaktion inför rasism och främlingsfientlighet…så explodera gärna här igen!

    Må bättre än gott Linda och ha en skön dag! 😉

  21. Linda skriver:

    Tack fina du för dina ord! Du behöver verkligen inte känna att DU ska be om ursäkt. Kan dock tänka mig en ursäkt för en och annan som kommenterat härinne 🙂 Du driver ju en hel blogg om antirasism och medmänsklighet och du är ju en helt fantastisk människa. Det är skönt att finna bloggare som du som kan sprida lite ljus i min svartmålade värld. Alltid skönt när människan någon gång bevisar en fel. Läste precis ditt nya inlägg angående kriminalisering av mobbning. Jättebra idé tycker jag också. Vuxenvärlden är trettio gånger värre än barnvärlden och förstör man livet för en annan människa så ska det svida ordentligt. Både mentalt och i fickorna. Nu ska jag försöka sova. Sömnbristen har varit extrem sen jag kom hem från Italien och den är inte välkommen när man har småbarn:/ Må bäst Thomas!

  22. arrami54 skriver:

    Tack själv för dina fina ord, de värmer! 😉
    Må bättre än gott själv och jag hoppas du sov riktigt bra, djupt och m,ed vackra drömmar som sällskap!

Kommentarsfältet är stängt.