…utrensning pågår!

 

SD rensar i leden och jag kan bara hoppas att utrensningen intensifieras

ta alla på en gång Jimmie!

Låt SD bli de tomma stolarnas parti, det skulle spegla partiets intellektuella nivå.

Det kryllar av rasister inom rörelsen och en stunds läsning på Avpixlat ger nog med evidens därom. Den historiska repris vi ser är väl exakt den ”tystnadsprocess kring den verkliga ideologin” som en annan herre genomförde under början av 1930-talet…ja, fram till Kristallnatten. (Nu är det inte judarna som hatas, det är muslimer och främst folk som flytt/invandrat från de så kallade MENA-länderna).

Det lär bli intressant att följa utvecklingen och se hur den stora tystnaden påverkar SD, en splittring skulle jag endast applådera och skylten: ”Utrensning pågår” lär väl få hänga uppe ett bra tag…och hur är det, hur kan järnrörspojken och Eurabiafantasins springpojke, herr Ekeroth få sitta kvar?

Kent Ekeroth (SD) blev förlåten för att han visat ”gott omdöme” efteråt. När det gäller andra brottslingar är SD allt annat än förstående och förlåtande.”

Vi har inga dubbla måttstockar” börjar bli komedi med rent konstnärlig verkshöjd…då hyckleri är skön konst inom SD.

(Bara det att man säger sig ha nolltolerans mot rasism i ett i grunden rasistiskt parti är komiskt, på gränsen till lyteskomik!)

 

…men fortsätt rensa Jimmie, tills det bara blir helt tomt kvar!

 

de brinner för sitt hat

 

 

Det här inlägget postades i Min syn på SD! och har märkts med etiketterna , , , . Bokmärk permalänken.

9 kommentarer till …utrensning pågår!

  1. Svante Svensson skriver:


    Här är det bara några få ord som behöver ändras för att det ska passa in i ditt inlägg.
    Svante

  2. arrami54 skriver:

    …du menar det är dårens lek? (En skön röst har hon!)
    😉

  3. Svante Svensson skriver:

    Jag menar att dumskallarnas spel förstör hela vårt samhälle, och ger hjärtsmärtor till alla som vill leva i ett fritt samhälle. Jag är också övertygad om att SD använder sådant som gjort mig avigt inställd till det befintliga politiska etablissemanget. Inget skulle få mig att rösta på SD, då jag skulle bli företrädare för Nazismen.
    Svante

  4. arrami54 skriver:

    …sant. Givetvis spelar SD på missnöje, det är grunden för deras falska spel.

  5. Svante Svensson skriver:


    Bara på kul.
    Svante

  6. arrami54 skriver:

    …han var helskön och är saknad…

  7. Svante Svensson skriver:


    Jag saknar Björn Afselius också.
    Svante

  8. arrami54 skriver:

    …jo, de stora poeterna saknar vi mest.

  9. Ping: SD i Älmhult sörjer utvisad tant! | Varghjärta

Kommentarsfältet är stängt.