Vad heter ”barnet” till en zebra och en åsna ?

 

Vill du veta detta och få en skön stund av läsning, kloka ord med glimten i ögat...gå in här!

Så här ser ”barnet” i rubriken ut!

zedonk_groombridge

Jag tar en liten paus, väntar på en klok kommentar från trollen på Avpixlat angående detta …( jag lär få vänta många långa år, men återkommer innan dess!).

😉

Må gott kära läsare!

 

Det här inlägget postades i Uncategorized och har märkts med etiketterna , , , , . Bokmärk permalänken.

6 kommentarer till Vad heter ”barnet” till en zebra och en åsna ?

  1. Peter Larson skriver:

    Vi är många som är väldigt glada att du lovar återkomma innan ens de allra fulaste och mest ignoranta trollen lägger av 😀

  2. anita skriver:

    Tack för tips om en stunds skön läsning! Inte helt fel att bli liknad vid en travhäst. Och det festliga namnet på korsningen är ju ganska logiskt – när man hört det! 🙂

  3. arrami54 skriver:

    Varsågod! Bra läsning bjuder han på Peter Larson! 😉

  4. arrami54 skriver:

    Tack! …och jodå, lär återkomma långt innan det sista trollet dött, lär få blogg-abstinens relativt fort, men jag måste hinna ifatt med en del annat. 😉

  5. Eaqhan skriver:

    Tack! Du har ökat på min bildning. Nu vet jag hur zedonker ser ut! 😉

    /Skvitt

  6. arrami54 skriver:

    Varsågod! 😉

Kommentarsfältet är stängt.