Glädjande nyheter från Norge!

För populistiska Fremskrittspartiet blev valet närmast en katastrof, med kraftig tillbakagång i nästan alla kommuner.” …läser jag i DN och ”partiets” grå eminens förklarar orsaken med att: ”- Vi har inte nått fram i medierna med vårt budskap”.

…men vänta lite! Förde inte Breivik fram budskapet tydligt nog?

Nu inväntar jag bara samma utveckling i Sverige…ett katastrofval för Sverigedemokraterna nästa gång, tack!

 

 

”Sverigedemokraterna är det största hotet mot Sverige sedan andra världskriget”

…då den hatande dumheten alltid är farlig! Det är heller ingen tvekan om att Breivik hittade sin ”ideologiska” grund i rädslan för ”Eurabia”, invandrarfientlighet m.fl. fobier som är även det s.k. ”partiet” Sverigedemokraternas ”själsliga” värdegrund. Trist att Sverige smutsas ner av dylikt hat, okunnighet och ren dumhet!


 

Det här inlägget postades i Min syn på SD!. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Glädjande nyheter från Norge!

  1. HEMIMAMMA skriver:

    *ler stort*
    Bra inlägg och jag delar din förhoppning.

    Hemikram

  2. arrami54 skriver:

    …jo, så är det, dumheten ÄR ett stort hot och de flesta delar nog min förhoppning! 😉
    Kram.

Kommentarsfältet är stängt.