Trolljägarna inom SD…

…kämpar på. De för sin kamp för ”ren etnicitet” (vad det nu är?) och blir förbannade om man pekar på de politiskt (och religiöst betingade) ideologiska likheterna mellan dem och Norges ”trolljägare” som låg bakom massmorden på Utöja.

Det är ”troll” de jagar, fantasier som Eurabia behärskar deras sinne, likt gamla tiders trollskräck och lika trovärdigt.

”– Jag är orolig för Eurabia, säger Kent Ekeroth, Sverigedemokraternas internationelle sekreterare.”

Likt barnet som sett en lite skrämmande film eller läst motsvarande saga, ligger han nog orolig i sängen med en nattlampa tänd som skydd mot dessa skuggornas monster?

Han ser säkert sig själv som en ”modig kämpe” i ett krig som inte finns och hans självbild liknar den hos vargvalpen som hamnat lite längre ner i hierarkin och som får vänta tills alforna ätit sig mätta.

…och likt vargvalpen vågar han inte utmana den verkliga hierarki som skapar orättvisorna, utan drömmer om fantasis segrar. Likheten mellan vargflockens hierarki och revirtänkande är enorm om man studerar SD-flocken och liknande. Men likheten med barns fantasifulla förställningsvärld är lika stor och …

…kunde man verkligen resonera med SD-folket, så fanns det inget SD-folk!

 

En annan klockren konspirationsteori i samma fantasifulla anda, kan vara denna: Bröderna Ekeroth är utsända av Israels underrättelsetjänst, Mossad, för att splittra det svenska samhället och framskapa ett generellt hat och en konfliktbild gentemot muslimer. Syftet är att öka förståelsen och sympatin för Israels agerande i t.ex. Gaza och på Västbanken. Mossad är stora biståndsgivare till SD:s befrielsekamp…

…tror ni denna konspirationsteori är helt sann, ja då förstår jag att ni även tror på Eurabia och liknande fantasifulla sagor!

PS: Eftersom jag har en del läsare som sympatiserar med SD:s människosyn och ligger på samma fantasifulla nivå, så bör jag för säkerhets skull förtydliga att min konspirationsteori ovan är en saga jag hittade på för att ironisera över bröderna Ekeroths Eurabia-fobi och den är alltså inte sann. DS.

 

 

Det här inlägget postades i Min syn på SD!. Bokmärk permalänken.

En kommentar till Trolljägarna inom SD…

  1. Ping: ”SD tystar medlemmar om Norge”! | Varghjärta

Kommentarsfältet är stängt.