Det kom en typisk SD- kommentar…

…från en typisk SD-sympatisör som mött en ”muslim” (?) påstår han och tar detta möte som evidens om att herr Åkesson har rätt i orden:

Allt detta är i dag en del av den svenska verkligheten. Frågan är hur det ser det ut om ytterligare några decennier, när den muslimska befolkningen, om nuvarande takt håller i sig, har flerdubblats i storlek och många av Europas större städer, inklusive Malmö, med största sannolikhet har en muslimsk majoritet.

Den mångkulturella samhällseliten ser kanske denna framtid som en färgglad intressant förändring av ett Sverige och Europa som man allt som oftast förnekar ens någonsin har varit ”svenskt” eller ”europeiskt”.

Som sverigedemokrat ser jag detta som vårt största utländska hot sedan andra världskriget och jag lovar att göra allt som står i min makt för att vända trenden när vi går till val nästa år.”

Västeuropas havererade skuldekonomi, USA:s enorma skuld, den hotande ekologiska konkursen, klimatkrisen m.m är petitesser, det stora hotet är ”galna muslimer” gapar ”gruppen”, de i mental konkurs!

Jag undrar också, är ”skrönan” sann eller framvuxen som bifall till herr Åkessons fantasifulla hotbild? (och vi vet alla vem som delade Åkessons fantasi och vilka extrema konsekvenser denna ”tempelriddares” massaker fick!)

Visst är det ”klokt” att döma alla ”muslimer” efter en individs påstådda handling…för om det är sant vet nog bara denna ”Spirit ot the Wild”. Individens handling/brott: ”olaga hot” och ”brott mot knivlagen” är knappast vare sig kultur-buret (typiskt för muslimer) eller typiskt för endast denna individ, det finns en uppsjö av svenska förövare till denna typ av brott…

…skall vi bedöma alla svenskar efter dem?

I den världen kommer säkert motsvarande kommentarer:

”Hahahaha…, lider av typsikt svensk-hat, du vet inte vad du pratar om. Jag har varit knivhotad av en galen kristen i Malmö. Bara för att jag ville påpeka att han inte följer högerreglerna, då tog han upp en kniv på min strupe, försvarar du det?  Nå din jävla skitstövel…” (se originalkommentaren längre ner!)

Finner det också intressant att kommentarsskribenten vet att personen han beskriver (i sin saga eller reella berättelse) är muslim och jag antar att de gick hand i hand till närmsta moské för en stillsam fredagsbön? Eller så var han ”cool” nog för att fråga: ” – Är du troende muslim ?” när han stod där med ”knv”-en mot strupen?

En sak är säker, jag vill inte bedöma svenskarnas generella intelligensnivå och mognad efter denna kommentarsskribents ord (och liknande) …ty det vore verkligen att håna nationen!

Sammanfattningsvis så är det väl det SD främst gör…hånar nationen, folkets intelligens och kunskap/insikter?


(”En ny kommentar till inlägget ”Sverigedemokraterna, den svenska rasismens vidriga ansikte.” inväntar din granskning
https://varghjarta.wordpress.com/2011/07/14/sverigedemokraterna-den-svenska-rasismens-vidriga-ansikte/

Författare: spirit ot the wild (IP: 90.239.75.80, host xxxxxxx .mobileonline.telia.com)
E-post: ove_bergman@xxxxxxxx
URL : http://gravatar.com/xxxxxxxx
Whois : http://whois.arin.net/rest/ip/90.239.75.80
Kommentar:
”hahahaha lider av typsikt sd-hat….du vet inte vad du pratar oim…jag har varit knivhotad av en galen muslim i malmö..bara för att jag ville påpeka att han inte följer högerregelrna..då tog han upp en knv på min strupe…försvarar du det? nå din jävla skitstövel…”)

 

En liten varning kanske ”Ove”, en… ja du ser bilden till höger och nästa gång du vill kommentera här, gör inte det…klicka på denna länk istället och lek en timme eller två, så skall du se att ditt trauma mildras något!

 

 

PS: Tog bort en del info för att skydda ”läderskon” DS.  😉

 

Det här inlägget postades i Min syn på SD!. Bokmärk permalänken.

6 kommentarer till Det kom en typisk SD- kommentar…

  1. HEMIMAMMA skriver:

    Mycket bra inlägg!

    Hemikram

  2. arrami54 skriver:

    …tack. Kram.
    😉

  3. arrami54 skriver:

    Ove! Försök förstå att ditt nyfascistiska och rasistiska svammel inte publiceras! Två nya kommentarer som är fyllda av hat och du tror jag släpper igenom dem? Läs inlägget igen och aktivera din läsförståelse är du snäll!
    Vad det gäller kriminalitet och brott så får du kritisera de rättsvårdande myndigheterna om du finner dem passiva, dra inte kriminalitet till att vara etniskt (kulturellt) eller ”genetiskt”, då går du vilse på farliga vägar.
    Sen varken har jag kompisar som kastar sten eller uppmuntrar till stenkastning mot judar, muslimer eller svenskar…och nej, jag är inte socialdemokrat, även om jag även har sympatier för det partiet.
    Ditt hat mot socialdemokratin lyser igenom i dina opublicerade kommentarer och även du borde vara medveten om hur hatet mot ”multikulturen” slog mot detta parti i Norge…betänk dina ord innan du skriver ner dem!

    http://www.aftonbladet.se/webbtv/nyheter/samhalleochpolitik/article13409942.ab

  4. arrami54 skriver:

    ”Ove” , kära lilla vän, detta ”korrekturarslet” och alla andra juvenilt puerila benämningar du kommer med mot mig i dina återkommande kommentarer, raderar jag med ett leende (jag sparar dem däremot och kommer att använda dem som avskräckande exempel i framtiden)…du är INTE värd tiden och når nog aldrig en insikts och förståelsenivå som gör det mödan lönt att argumentera med dig.
    Men öppna en egen blogg och sprid dina ord, skulle tro att den bloggen snabbt försvinner
    eftersom du tycks ha som hobby att bryta mot den mest grundläggande etik medmänniskor emellan.

  5. .kära vän…vän? glöm det …jag visste redan att han är muslim…han bodde inte långt ifrån mitt gamla hem, hans kärring gick med enligt mulimska tvångsdräkt…så det är jävligt tydligt att han är muslim..det borde du begripa…sen dess har jag inte sett honom….men glömmer det aldrig…inte ens knivhot av en idiot..att vi svennar ska passa sig för dem att inte påpeka hans brister i trafikförordningen…vi ska tydligen knivhotas, en av mina vänner hade varit knivhotad av en invadrare , sen dess har han hatat alla invadrare..trist nog men så blev det för honom… …är man rasist för det? och förresten tog du bort min inlägg utan ett enda ont ord..jag beskrev om hur jag hjälpte en familj från Irak och har vänner med familj från iran, är jävligt nära med dem. Jag träffade med igår sen jag flyttade från Malmöhålan för en vecka sedan som består av kriminellla invandrare som gäckar på norra grängesbergsgatan och horhålan Hermodsdal, jag bodde där förut. fy faen, hedersmorden och flera dödskjutningar, det inläggen tog du bort, du gillar det inte vad jag skriver om, just det sanningen. ……ok , det kryllade gott om dem.. Min vän trivdes förr i det gamla sverige och idag är han inte längre trygg pga invandrare som hotar och misshandlar. Min väns mor går inte ut i vissa områden, vafan är det som händer som inte hände förr? jo pga invandrare från mellanöstern och afrika, varför är de så jävla oförskämda mot handikappade. det såg jag framför mig..jag jobbade med handikappade förr, ….. Är man rasist för det? det är tydligen nog att du tycker det, well, jag vill bara slippa dessa kräk som förpestar vårt land av kriminella aktiviteter. Ont ska bekämpas med alla medel. Och du kallar dem för människor, de är djur i mina ögon. Mina vänner som flytt från islamländer vill att det ska sätta stopp för muslimska invandringen, varför, jo de är rädda för islamiseringen som pågår här i Sverige. det är som i Jersusalem, i norrköping bor det kristna invadrare och malmö bor mest muslimer än kristna invandrare…jag har själv varit gift med en syrianska… kom inte och snacka om att jag är rasist…din jävla pajas…som sagt lev i kärlek för fan…glöm inte det…må så gott…

  6. arrami54 skriver:

    ”Ove” din formulering säger allt, jag citerar: ”Ont ska bekämpas med alla medel. Och du kallar dem för människor, de är djur i mina ögon.”
    Även din formulering: ”utan ett enda ont ord” är tragiskt omedvetet.
    Du är nästan mer än typisk för SD:s sympatisörer och jag tycker faktiskt lite synd om dig, du borde tvivla mer på din övertygelse!
    http://svtplay.se/v/2491016/hasse_alfredson_berord_av_katastrofen_i_norge

    Du borde verkligen läsa detta:
    http://www.rfsl.se/public/hatetssprak.pdf

Kommentarsfältet är stängt.