Rest in Peace, ” Big Man”…

…rest in peace, Clarence Clemons.

Glömmer aldrig kvällen jag först hörde ”Greetings from Asbury Park” , allt sedan första lyssningen har ”The Boss” och The E Street Band varit en del av mitt liv…den musiken fastnade, liksom den saxofonen…

 

 

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

6 kommentarer till Rest in Peace, ” Big Man”…

  1. Hemimamma skriver:

    =0( Usch… Detta var verkligen tråkiga nyheter…

    Då känns det inge vidare att be dig titta in på hemimamma AB…

    Jag höjer mitt glas för den saxen jag med. jag älskar saxofoner. har gjort det jämt.

    Hemitröstkramar ♥

  2. arrami54 skriver:

    …du vet vad jag tycker om Aftonbladets blogg, läste de skitkommentarer du fått och kan inte påstå att jag är förvånad över den sjuka nivån!

    …ja, den saxofonen och musikern lär man sakna, som tur är så finns musiken kvar…nu och för all tid.

    Kram.

  3. ghostopinion skriver:

    Sörjd och saknad. Men hans spel och solon finns kvar och kommer att leva länge.

  4. arrami54 skriver:

    …ja, musiken lever vidare och därmed han… 😉

  5. mariadesuede skriver:

    NOOOON !!!! C’est pas vrai !…

    Min kollega älskar hans musik och det gör jag ocksà, ska prata med honom imorgon, men hans musik för vidare hans själ…

    Men du borde läsa en rapport fràn Oxford, en kongress fràn mitten av maj, den marina biodiversiteten är verkligen hotad…

    Örnkram

  6. arrami54 skriver:

    …hans själ lever vidare i musiken.

    Har läst dina blogginlägg om biodiversiteten (biologisk mångfald) och vet hur hotad den är, inte minst marint!
    (länkar till dig i ett kommande inlägg på ”runor”).

    Kram. 😉

Kommentarsfältet är stängt.